Słowem wstępu

Jest to blog o tematyce yaoi, a dokładniej, to bardzo hard-yaoi, także wszystkich homofobów i wrażliwców kulturalnie ostrzegam. Całą resztę zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli ktoś chce być informowany o nowych rozdziałach, proszę o wpis w komentarzu wraz z numerem gg.

sobota, 8 maja 2010

Informacja

Wiem, nowy rozdział powinien już być, nawet go zaczęłam i skończyłabym go wczoraj, najpóźniej dziś, gdyby nie wypadek, który mi się przydarzył.
Mianowicie mam zwichnięty nadgarstek i coś mi w nim pękło (szpitale, bandaże, usztywnienia), dlatego bardzo trudno mi się pisze.
Mam nadzieję, że wykażecie się wyrozumiałością, bo niedawno odkryłam, że nie wszystkich na nią stać. Rozdział pojawi się najszybciej, jak to możliwe.

4 komentarze:

  1. Wracaj szybko do zdrowia my poczekamy ( przynajmniej Ja poczekam). Wiadomo że nie zawsze jest tak jak byśmy chcieli. A wężyk i Teo raczej nam nie uciekną najwyżej przez ten czas bliżej się poznają:).

    OdpowiedzUsuń
  2. biedna... spoko... poczekam:) zdrowiej:*
    Akari

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co ci teraz mogę życzyć to powrotu o zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju... Jaka z ciebie niecierpliwa istota. Teraz! Teraz! T___T
    A ja teraz czasu nie mam, noo! Więc napiszę coś tutaj.:D
    Bo tak ogólnie to czytam na bieżąco, ale gorzej z komentowaniem. Rozumiesz mój ból, prawda? Bo ja po prostu nie potrafię pisać komentarzy i to nie jest moja wina! Bóg mnie taką stworzył i tyle.. Pomijając moją wątpliwą wiarę, oczywiście. :D
    I chociaż nie piszę ci tego, to naprawdę lubię czytać wszystko, co wychodzi spod twojej ręki [łącznie z rpg] i ... i zazdroszczę cię talentu i w ogóle, więc pisz dalej i szybko wracaj do zdrowia! ;*

    OdpowiedzUsuń